onsdag 17 augusti 2011

Premiärtur på cykeln




Babysången var supermysig. Det var kul att träffa Helminas kompisar och mammorna. De växer så himla fort. Idag var sången och rörelserna jätteintressanta tyckte alla. Kul att se hur de utvecklas.
Hade gjort iordning en yoghurt till Helmina, men hon ville ha en Ella´s kitchen istället. Det är väl roligare när man kan äta själv.

 Efter babysången åkte vi hem till Jessica och spanade in Me&I kläder. Det var mycket fint som inte gör sig på hemsidan. Helmina skulle bli en utmärkt modell. Hon fick prova en mössa med zebraränder. Hur söt som helst. Jag provade ett par byxor som jag bara måste ha. De var jättefina och supersköna. De heter Slim sweatjeans.
När vi kom hem så fick Helmina ta en premiärtur i sin nya cykelsits. Jag pimpade den lite med Elodie Details dyna så det blev fint och skönt för henne. Det var lite läskigt att ha henne bakom mig eftersom jag gärna vill ha koll. Nu kändes det som att jag hade noll koll. Hon verkade trivas i alla fall och det är huvudsaken. När vi kom hem fick hon bada i Ella´s kitchen smoothies.

Inga kommentarer: