lördag 8 januari 2011

Underbart att vara mamma

Åh vad jag älskar att vara mamma till min underbara dotter. Bara en blick värmer i hjärtat. Jag kan inte få nog av henne. När hon vill amma mitt i natten och man går upp fast man nästan sover fortfarande så myser jag bara när hon ligger där i min famn. Jag känner ingen stress eller att jag måste tillbaka till sängen fort. Jag bara sitter där och njuter av min lilla vackra tjej. När hon gråter för att hon har gaser så går mitt hjärta i tusen bitar. Vill bara ta smärtan ifrån henne. Man gör allt bara för att hon ska må bra. Hon ska aldrig känna sig otrygg eller oälskad. Jag behöver henne och hon mig.

1 kommentar:

Robine sa...

Vilken tur Helmina har som fick just dig som mamma. Du är underbar.
Blir alldeles tårögd av dina ord och känner så väl igen känslan. Älskar dig bästaste Anna!