fredag 14 januari 2011

Fina presenter



Var tvungen att ta kort på Helmina i sin fina GAP-dress som moster Cathrine, morbror Fredrik och kusin Casper köpte i USA. Den är i fleece och supermysig. Hon är så fin i den. De är så bra på att köpa presenter. När jag fyllde år fick jag ett halsband med Alfons och Helminas namn ingraverade. Jag blev så rörd och glad att jag började gråta. Har tittat länge på ett sådant men inte tagit mig för att köpa ett. I inflyttningspresent fick vi en vacker gungstol med våra namn och en ängel som symboliserade Alfons, även då blev jag så rörd att jag grät.

Nu har precis farfar och bonusfarmor varit på besök. Helmina var i alla fall vaken en stund så de fick se hennes vackra ögon. De är mörkblå men brukar väl ändra sig? Jag har gröna och hoppas hon också får det. Fast egentligen spelar det ingen roll för hon kommer ändå vara den finaste i hela världen.

Inga kommentarer: