tisdag 25 januari 2011

Min fina tjej

Ibland så blir jag alldeles varm i kroppen när jag tittar på min fina dotter. Visst tycker jag alltid att hon är söt men ibland så måste jag titta extra mycket för att det bara strålar om henne. Vissa nätter när jag ammar och är så trött så ögonen är på halv stång så kan jag ändå inte gå och lägga henne på en gång. Måste bara sitta och njuta en stund till av mitt fina barn.

Ibland skrattar jag åt henne. Eftersom jag är övertrött och hon tittar nyfiket över axeln helt klarvaken. Eller så somnar hon vid bröstet samtidigt som hon äter. Huvudet åker bakåt och munnen åker upp. Den där typiska munnen som jag och brorsan har när vi sover eller är övertrötta. Hon känner en total trygghet till sin mamma och ligger helt lealös över mina armar. Det finns inget mysigare än dessa små stunder, då jag bara njuter av varje sekund med min dotter.

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja hon är så fin,hon har nåt visst i blicken som bara glittrar =) Hoppas ni mår bra! Hälsningar Marie