lördag 15 januari 2011

Cupcake-fika




Idag har vi haft lite cupcake-fika med familjen. Jag fick lite cupcakesjuka efter att jag gjort dem och började redan planera min nästa laddning med cupcakes. Brorsan passade på att hjälpa oss med att ta kortet som ska in som födelseannons i tidningen. Vill ju att alla ska se vårt underverk. Har märkt att jag i affärer blir lite extra beskyddande. Drar gärna för lite extra så inte alla ska gå och glutta, hosta och harkla sig över henne. Då kan de beskåda henne i tidningen i stället.

Casper lekte med tåget som vanligt och fick en övertrött skrattattack innan de åkte. Han tyckte Helmina såg rolig ut när hon låg över min axel och hickade. Fredrik och Cathrine passade även på att åka och träna så vi fick gosa om Casper lite själva. Det var supermysigt. Han är ju världens snällaste, min lilla prins.

Mamma och pappa var också förbi på cupcake-fika. Jag hade beställt en örontermometer när de var och handlade. 600 kronor kostade den, helt sjukt. Men det är värt varenda krona eftersom vi fort kan se om Lillstrumpan blivit sjuk. Klart hon ska ha det bästa.

3 kommentarer:

Anonym sa...

jag är ett rump temp fan ;)

Jessica sa...

Super fina, duktig du är!

Emma-Mamma till Melvin i himlen och till Wilmer på jorrden sa...

åh vad gott det såg ut :)fin blogg du har :)

Grattis också till nya tillskottet!