fredag 21 januari 2011

1 månad

Idag blir min tjej en månad gammal. Det firar vi med lite extra god mjölk. Känns som att dagarna springer iväg. Snart så är hon ett år gammal och jag sitter som ett frågetecken och undrar vart tiden tog vägen.

Just nu hänger vi hos mamma och pappa. Har ingen lust att åka hem. Jag har en tråkigt att vara hemma utan Mats dag idag. Vissa dagar så vill jag bara vara hemma och mysa. Men idag är ingen sådan dag. Mamma sitter och ropar att Helmina skrattar massor och jag springer dit med kameran i högsta hugg. Nej, då blir hon ledsen istället. Jag tror att hon känner mjölkdoften även om jag håller mig en bit ifrån.

1 kommentar:

Marresmamma sa...

Tror aldrig jag har kommenterat i din blogg men jag har följt dig ett tag... Hursom, grattis till ditt andra barn, hon verkar helt bedårande!!!