tisdag 29 maj 2012

Skip hop

Jag har blivit lite förälskad i allt med ugglan ifrån Skip hop. De är ju så söta. Kan fortfarande inte bestämma mig för uggleväskan eller en Fjällräven Kånken till Helmina. Vi har ju några månader till på oss att bestämma oss. Ska på informationsmöte på Helminas nya dagis nästa vecka. Ska bli så spännande. Tänk att i höst kommer vi att få hennes första dagiskort. Det är stort. Min lilla fina tjej ska börja dagis. För mig är detta något oerhört stort. Vi ska lämna henne till några andra som kommer att forma henne till viss del.

Nej, nu är det läggdags. Imorgon måste jag vara pigg för vi ska ha lekdejt med Stellan, Vera och Ted. Hoppas det blir bra väder så att vi kan vara ute i lekparken. Synd att jag inte hann baka minicupcakes idag. Hade varit kul att bjuda på. Men en termos kaffe ska vi nog kunna ordna och lite bullar från frysen.

Inga kommentarer: