torsdag 24 maj 2012

Kan inte sova

 
Hittade denna roliga bild på Paulinas blogg. Helmina tyckte Stellan skulle pussa på hennes mage. De såg så roliga ut. Idag är det även Paulinas födelsedag, stort grattis.

Jag vaknade 05:30 och låg kvar till 06:00. Sen gav jag upp mitt försök med att somna om. Så jag gick upp och betalade räkningar istället. Mats och Helmina ligger och snarkar i sängen.

Igår kväll så pekade Helmina helt plötsligt på min mage och sa bebis. Sedan skulle hon klappa, pussa på och vinka till magen. Mitt mamma hjärta blev så varmt. Tänk att man kan älska en liten varelse så mycket. Jag är verkligen lyckligt lottad. Det är så häftigt att Helmina snart ska få en lillasyster också. Idag är jag i vecka 32 och hon bökar och stökar runt därinne. Så skönt att känna henne röra sig. Helmina var också väldigt livlig i magen, det lugnade mina nerver. Så som det gör nu när lillasyster bökar omkring. Nu måste jag börja fixa för idag ska vi på tur.

Inga kommentarer: