måndag 14 maj 2012

Newbody

Äntligen kom mina grejer ifrån Newbody. Älskar deras linnen och nu köpte jag även strumpor. Det är föreningar som brukar sälja deras produkter och för någon månad sen så funderade jag på hur jag skulle få tag i någon som sålde Newbody. Tror att det var samma dag eller dagen efter som det plingade på dörren och där stod en liten tjej ifrån någon gymnastikgrupp och sålde Newbody, gud hade hört min bön. Tur att grannen även kunde lösa ut mig. Har aldrig kontanter på mig och hade ingen aning om att de skulle komma idag. Hade precis betalat tillbaka de krossade tomaterna och majsen. Blir aldrig skuldfri därifrån.

2 kommentarer:

Foorden sa...

Vi har också köpt massa saker från newbody, grymma strumpor och linnen. Håkan har en jobbarkompis vars dotter säljer om du behöver handla nån gång. Så slipper du vänta vid dörren ��

Änglamamma sa...

Tack för tipset. Då lär jag höra av mig=)