torsdag 29 september 2011

Njuta av dessa dagar

Kanske ingen bra kombination att powerwalka med virus på balansnerven. Det kändes ganska ok imorse så jag gav mig ut på en timmes powerwalk och det gick bra. Men när jag stannar vagnen utanför dörren så börjar det att snurra rejält. Tur att Helmina sov. Blev att ta det lite lugnt för en stund. Men har varit lite snurrig sedan dess. Ringde till jobbet och sa att jag inte kan gästspela imorgon. Skulle ha hoppat in och jobbat för ett par timmar. Var superladdad men ja, ja - inget att göra något åt. Det blev en fika i solen tillsammans med Jenny och Emma under dagen. Vi hade det supermysigt. Vilket väder. Man får njuta av dessa dagar.
Tjuvfotade en grannes buske eller klättergrej. Vet inte vad det heter. Så röd och fin. Hösten har så vackra färger. Alla årstider är vackra på sitt sätt. När jag gick i Hjorthagen imorse så tittade jag på ett träd och det föll ner ett alldeles gult ensamt löv från det. Det var så vackert, tänkte nästan sätta mig på en bänk och bara njuta.

Inga kommentarer: