onsdag 1 december 2010

Inget minne

Jag måste verkligen skaffa mig en almanacka när Lillstrumpan kommit. Jag har inget minne. Nu fick jag messa en vän och fråga om vi bokade om någon träff eftersom jag blev magsjuk när vi skulle ses. Har ingen koll på någonting. Tror inte jag bokat in något framöver, bara tiden till förlossningen, kuratorn och barnmorskan. Lär väl bli en massa tider hit och dit när Lillstrumpan kommit.

Mats ligger hemma med feber idag. Jag passade på att fika med Andreas, Tesse och Viggo imorse på Anna på torget. De har ett jättegott ekologiskt Earl Grey te som jag blivit besatt av. Annars har jag inte gjort så mycket idag. Men som vanligt är jag urusel på att vila. Skulle verkligen behöva vila ett par timmar mitt på dagen men har så svårt att komma till skott. Måste verkligen skärpa till mig, har kanske inte så många dagar kvar innan hon kommer.

Inga kommentarer: