torsdag 2 december 2010

Casper på besök




Det var en missnöjd Casper som blev hämtad för ett tag sedan. Mats hade tagit fram tågbanan och han kunde inte lämna den när han skulle äta yoghurt. Så han fick sitta i mitten av tågbanan och äta. Han kunde slita sig ett tag när jag hade bakat lussebullar, men sen var det bråttom tillbaka till tåget.

Inatt fick en i min föräldragrupp en liten tjej. Hon var beräknad den 14:e. Jag är så avundsjuk, vill också föda. Hoppas Lillstrumpan blir rastlös snart och vill komma ut.

3 kommentarer:

Anonym sa...

när är du beräknad?

Anna sa...

Hej! Hamnade på din blogg av en slump och började läsa. Fällde några tårar när jag läste om ditt änglabarn... Du verkar stark som öppet kan sörja, tar tag i, bearbetar och skriver så fint.
Du verkar även bära på massor av kärlek och längtan till ditt kommande barn. Önskar dig verkligen all lycka! :-)

Kom ihåg att styrka är inte att aldrig falla, det är att orka resa sig igen.
Kram

Änglamamma sa...

Anonym: Jag är beräknad till den 19/12 men ska inte behöva gå så långt.

Anna: Tack för dina fina ord.