torsdag 8 april 2010

Vilket väder

Idag klev jag upp vid nio. Klockan nio för mig är en riktigt bra sovmorgon. Jag har ju så svårt att sova på morgonen. Vaknar oftast tidigt och måste gå på toa, sen är det kört. Jag ligger och vrider och vänder på mig tills jag går ner och lägger mig i soffan och kollar på tv.

Fick ett leende på läpparna när jag såg att solen vågat sig fram. Nu står även det femte huset i Jagbacken klart. Helt sjukt så fort de bygger.

Måste berätta om vår söta granne. Igår när jag låg och vilade så knackade det på dörren. Där står Tyra med sin mamma och Edit. Tyra hade tjatat om mig så länge, hon ville leka med sin granne. Hon följde med mig till brevlådan och tittade om vi fått post, sen var hon ganska nöjd. Hur mysigt är inte det -att ha en granne som tjatar om en och som står utanför dörren med ett stort leende? Nu bokade vi att vi ska ses på fredag. Kanske ta en promenad eller bara leka.

4 kommentarer:

Mahatma sa...

HÄRLIGT♥

Christina sa...

Ren och sann vänskap!

Mahatma sa...

Vi var grymma idag Anna!!

Änglamamma sa...

Vi var sjkukt bra.