fredag 23 april 2010

Strålande fredag

Vilken seg förmiddag. Klev upp ur sängen strax efter nio, då hade Rasmus fått nog. Skulle precis ut och gå med Rasmus när Tyra står här nere på vägen. -Jag vill också ut och gå, sa hon. Så självklart fick Tyra också följa med, och då följde Cecilia och Edit-gumman också med.

Tyra älskar att plaska i vattenpölar så en runda som kanske tar en kvart tog nu ungefär 40 minuter. Men det var mysigt. Jag och Tyra lekte hund med Rasmus koppel. Först var Tyra hund och sedan skulle jag vara hund. Jag är så glad att vi har dessa underbara grannar.

Snart ska jag till Anna på torget och äta lunch med min vän Annaconda. Känns som att det var ett tag sedan vi sågs. Vi har nog mycket att prata om. I eftermiddag bär det av till Södertälje för att besiktiga bilen.

Inga kommentarer: