onsdag 14 april 2010

Misstolkningar

Jag har så mycket tankar och funderingar i mitt huvud som jag skulle vilja skriva om. Jag hoppas att jag har kuratorstid imorgon. Vet att vi bytte dag men kommer inte ihåg när det var.
Har så mycket som jag behöver prata om. Det är så himla skönt att få lätta sitt hjärta lite. Det är så tråkigt att jag inte kan skriva av mig, skulle bara vilja ösa ur mig.

Vissa saker kan tolkas så fel också. Jag skrev till en tjej på ett forum där andra änglamammor skriver. Hon frågade om spädbarnsfondens träffar. Jag skrev lite om dem och att det är skönt att det inte är lika mycket barnprat som på forumet. Många har blivit gravida och skriver mycket om sin graviditet där. Jag förstår dem, men jag hoppar bara över att läsa om det. Efter jag skrivit det till henne så kändes det som att flera blev väldigt stötta och jag blev lite påhoppad kände jag. Tråkigt att det kan misstolkas så.

Inga kommentarer: