fredag 16 april 2010

Jag och min kompis Tyra




Hela förmiddagen har jag lekt med min kompis Tyra som bor vägg i vägg med oss. Tyras lillasyster Edit är sjuk, så då passade vi på att gå och fika bara vi två. Självklart blev det Annas hembageri. Är faktiskt första gången jag fikar där. Hur mysigt som helst, de har en liten barnhörna med en massa saker för barnen. Tyra hittade en telefon där så hon passade på att ringa mamma och tala om att vi var framme. Sen sa hon att hon inte ville vara med mamma nu för hon var med Anna och åt chokladbulle, hur söt får man bli?

Sedan blev det lekparken på vägen hem, eller två stycken. Först den vid den andra samfälligheten och sedan hämtade vi Rasmus och lekte i vår lekpark. En riktigt härlig förmiddag har det varit. Nu ska jag snart åka till Tullinge med pappa och byta till sommardäck. Kanske inte lika spännande.

1 kommentar:

Christina sa...

Åh, vilken fantastisk förmiddag. Det krävs så lite när man är med barn, bara att man är närvarande är gott. Ha en trevlig helg!