onsdag 14 april 2010

Lite stressad idag


Maten står i ugnen och jag hoppas verkligen den är klar snart så att jag kan äta. Ska på spinning halv åtta, vill att det ska ha hunnit sjunka lite. Idag har jag fått med mig grannen på spinning, ska bli jättekul. Imorgon blir det också spinning, sen har jag kört mina 3 spinningpass denna vecka.

Tog en promenad med Rasmus för en stund sen. Det är verkligen så himla skönt. Hoppas det blir lika fint fredag, lördag och söndag.

Jobbet funkar bra, man hinner verkligen inte lika mycket hemma nu. Idag ville ingen gå in från fikat, vi satt alla och myste i solen. Jag gillar verkligen sådana stunder på jobbet. Vi träffas ju nästan bara när det är fika. Jessica bakade sina första cupcakes idag. De blev supergoda, vi är riktigt bortskämda med mat på jobbet. På bilden ser man att grillen är framtagen. Hur många elever får nygrillade hamburgare till middag?

Inga kommentarer: