torsdag 1 april 2010

Solen skiner

Solen skiner idag, kan det bli bättre? Väntar på att Mats ska vakna så vi kan åka och träna. Det är skönast att sticka väg till gymmet nu på morgonon. Vi kan ju hoppas på att det inte är för mycket folk och är det ingen där så kan jag till och med försöka springa lite. Men jag vill skona andra från denna syn.

Känner mig på bra humör, hoppas det håller i sig. Pratade med några igår som sa att jag lät gladare. Det är skönt att höra. Ibland känner jag mig som världens tråkigaste, men oftast förstår vänner mig.

Jag ska maila vår präst som vi hade på Alfons begravning och när vi gifte oss. Tänkte kanske försöka ha en minnesgudstjänst på Alfons årsdag. Då kan alla i familjen som inte var med vid begravningen komma om de vill och även de vänner som vill. Jag tror att det kan vara viktigt för att några ska förstå att han var ett riktigt barn. Bara att han inte andades. För mig skulle det kännas skönt med en minnesstund.

Inga kommentarer: