lördag 3 april 2010

Hann med mycket igår



Solen skiner och det är så fint ute. Jag hoppas verkligen dagen blir lika bra som gårdagen. Hann med så himla mycket igår. En fika på Hedlandet hos Börje. Lunch på Anna på torget, fika hos svärfar och Barbro. Sedan hade jag en jättetrevlig eftermiddag hos Sara. Magnus lagade en jättegod fisksoppa till oss och sedan kom Saras mamma som åkt ända från Norrland för att överraska henne.

Mats ska snart sätta sig och deklarera så jag tar nog en sväng till mamma. Vi åker till Stallarholmen och tittar på blommor istället. Kanske ska plantera lite påskliljor i krukan utanför dörren men jag vet inte. Påsken är ju slut snart ändå. Igår köpte vi nät för att sätta runt träden. Rådjuren har redan börjat äta på dem. Tur att de gett fan i mina tulpanlökar som är på väg upp. Det är mina första egenplanterade lökar, så de är lite speciella för mig. Man vill ju följa födelsen av dem.

Inga kommentarer: