fredag 29 januari 2010

Toppen dag



Hade en toppen dag igår. God mat, trevligt sällskap. Jag skrattade mycket, speciellt åt ett fis-skämt på revyn. Det var nog bara jag och min kollega Jessica som skrattade åt det. Sådan humor har vi. Södertäljerevyn var rolig. När den började tänkte jag bara "åh nej - ska vi kolla på det här i två timmar", men det vände. Nästa helg blir det Strängnäsrevyn så jag hoppas på ett gott skratt då också. Efter revyn mötte jag upp ett glatt tjejgäng. Hade inte tänkt att gå först men sen ångrade jag mig och tänkte säga hej. Jag stannade i två och en halv timme. Hade så mysigt, behövde verkligen det. Blev så sugen på att ha en tjejmiddag. Jag är så glad att jag lärt känna Elin och Cicci bättre, jättegulliga tjejer. Ett plus är ju även att vi har alla gymkort på Hälsoskaparna. Apropå det så ska jag nog byta om nu, Mats och jag ska gå och träna.

1 kommentar:

Mahatma sa...

Så roligt att du kom och mötte upp oss♥