söndag 24 januari 2010

Fullt ös

Min största bloggföljare



Idag har det knappt varit en lugn stund. Hoppade i träningskläderna direkt efter vi vaknat. Åkte till gymmet och körde ett pass. Precis när vi kom hem kom brorsan med Casper som härjat här hela dagen. Det är så mysigt att få rå om honom ibland. Rasmus var väl inte lika nöjd. Men han blev överlycklig när mamma kom och hämtade honom så han slapp monstret som så gärna vill gosa. Efter mycket om och men så somnade Casper och sov i ca: 50 minuter. Sen var det fullt ös igen. Jag tror att han har Mollgan-kompisar. Han vinkar och knackar på rutan fast det inte finns någon där, eller? Lagom till Cathrine kom och hämtade Casper så kom svärmor och Owe på besök. Det var trevligt, blir inte så ofta eftersom de reser mellan tre boenden i Örebro, Varberg och Puerto Banus. De åker ner till Spanien om en vecka och vi var varmt välkomna dit i vår. Något ska vi väl hitta på i vår. Jag blev lite sugen på att åka till Varberg och gå på Ullared. Vill bara komma iväg lite.

Imorgon har jag bokat mitt första spinningpass. Ska bli kul och spännande. Gillar jag det ska jag försöka gå en till två gånger i veckan. Skönt att Cathrine och Fredrik också ska gå, det är ju alltid lite pirrigt första gången.

Inga kommentarer: