onsdag 27 januari 2010

Ingen motivation

Varför kan man inte bara trycka på en knapp så man blev gravid. Det är så fruktansvärt jobbigt med denna väntan. Idag sitter vi bara hemma och vet inte vad vi ska göra. Har ingen lust med något. Skönt att det är kväll så vi kan lägga oss snart. Varför? Varför? Varför? Kan man ha mer otur än vi? Jag vet att folk bara vill väl när de ska ge tips och råd. Men det är så jobbigt, alla vill hjälpa till med vad de har hört från andra. Vissa säger att det går fler tåg, jag hörde att den åt det och den gjorde si och så. Vissa vill diskutera min mens, vem har med den att göra? Det är bara så frustrerande.

Har iallafall bokat in mig på spinning imorgon. Har ingen motivation överhuvudtaget. Men jag får inte ge upp nu. Det är kanske bättre att boka pass för då kör man verkligen på. I gymmet kan man ju fuska om man inte känner för att träna. Jag ska försöka kämpa på iallafall.

2 kommentarer:

Mahatma sa...

I morgon cyklar vi av oss lite frustration och kämpar tills svetten rinner. Du å jag i morgon fina Anna. Jag hejar på dig♥ Kramar

Linnéa sa...

även om alla vill väl med alla tips och råd vill man bara få medhåll om hur för jävla skit-piis-och-helvete det kan vara ibland. jag fattar inte hur ni orkar, men måste man gör man väl det. jag önskar ni snart får medvind för det förtjänar ni!