fredag 20 juli 2012

Taggad

Nu ligger jag i sängen och har precis tryckt i mig nässpray. Denna gravidtäppa är inte att leka med. Tack och lov har jag klarat mig från den under mina tidigare graviditeter. Men nu förstår jag varför vissa gravida blir beroende av nässpray. Lillasyster bökar runt som bara den i magen och visar inga tendenser på att vilja komma ut. Hon ligger väl och jäser därinne och så tittar hon väl ut när hon blivit en liten tjockis.

Hade nyss ett mycket glatt gäng som skulle till värdshuset utanför dörren. Jag blev lite avundsjuk fast samtidigt inte. Myggen höll på bita sönder mig totalt när jag stod och pratade med dem. Då kändes det ganska skönt att komma in igen. De var så där härligt runda under fötterna glada. Men just nu är jag bara så sjukt taggad inför förlossningen. Jag hoppas att de får en jätterolig kväll i alla fall och vilken tur att det slutade regna.

Published with Blogger-droid v2.0.6

Inga kommentarer: