fredag 6 juli 2012

Drama på Coop

Usch, vad rädd jag blev på Coop nyss. En försäljare stoppade mig utanför kassorna. Under tiden hann Helmina snabbt springa in i snurrdörrarna. De åkte på henne och välte omkull henne så fort hon ställde sig upp. Jag stod på andra sidan glaset och kunde inte göra någonting. Tack och lov sprang en tjej från andra sidan och plockade upp henne.

Usch, jag kände mig som världens sämsta mamma. Jag hoppas att jag tackade henne ordentligt. Blev så fruktansvärt rädd. Nu ska vi hem och lugna nerverna med lite bad vid stranden.
Published with Blogger-droid v2.0.6

2 kommentarer:

julia sa...

Usch, man får panik när sådant händer. Men oftast är det inte så farligt sen när man lugnat ner sig. Melissa har ramlat ner från två stentrappor, sytt i bakhuvudet. Theodor höll på att flyga i ån och drunkna här om dagen. Paniken som uppstod då innan jag fattade att han låg kvar i gräset var det värsta jag upplevt. Du får läsa på bloggen:) hoppas de gick bra med helmina iallafall. Kram

Änglamamma sa...

Det gick bra. Var nog mer jag som blev panikslagen. Men vad läskigt med Theodor. Skönt att höra att det gick bra. Fungerar stolen bra? Kram