torsdag 26 juli 2012

Getingmagnet

Måste varna för denna getingmagnet. Har en parfym från DKNY som jag håller på att tömma. Den är som den på bilden men kommer inte ihåg exakt vilken det är. De har ju typ hundra sorter av detta äpple. Men de senaste dagarna när jag har sprutat på mig den så har getingarna älskat mig. Gick ut på balkongen för ett tag sedan och getingarna kom direkt. Så nu har jag bytt tröja och parfym. Det måste ju vara något i den som getingarna blir helt galna i. Tack och lov så har det inte varit någon getingsommar. Jag hatar getingar och gör precis det man inte ska göra, viftar och skriker som en stucken gris.

Jag själv är en bromsmagnet just nu. Känner mig som en flottberta. Tack och lov har denna sommar varit helt perfekt att vara gravid under. Hade nog bott framför en fläkt om det varit varmare. Men tråkigt att det inte blivit så mycket bad för skruttan. Hon fick bada och leka lite igår i alla fall med Emma.

Inga kommentarer: