måndag 4 juni 2012

Lite nytta

Nu har vi precis kommit hem och Helmina gör lite nytta innan det är dags att sova. Jag ska sätta mig och lägga ut mina spinningskor till försäljning, så om någon är intresserad så kan ni bara skicka ett mail. Jag var ju hos barnmorskan idag och lillasyster ligger med huvudet upp. Jag hoppas verkligen att hon ska vända sig snart. Men jag har gott om fostervatten så hon har mycket plats därinne. Vill verkligen inte behöva åka in och göra ett vändningsförsök och om inte det fungerar så blir det nog kejsarsnitt. Eller, de mäter min bäckenbotten och ser om jag kan föda i sätesbjudning. Det är något jag verkligen inte vill utan väljer nog hellre kejsarsnitt då. Men jag vill så hemskt gärna föda normalt så jag håller tummar och tår att lillasyster kör en volt och hamnar rätt.

Inga kommentarer: