onsdag 25 januari 2012

Förberett till max

Helmina klär på sig själv
Helmina skulle klä på sig själv idag. Allt hamnade runt halsen eller mitt på huvudet. Men det är väl bra att de lär sig i tid. Har varit toktrött idag, det blev en jobbig natt. Vi kunde i alla fall vila imorse innan det var dags för öppna förskolan. Jag kände mig bara trött och osocial där. Men Helmina hade kul och det var huvudsaken. Hon tog ett par steg till. Sara blev ögonvittne.

Nu har Helmina sovit alldeles för länge. Jag har passat på att fixa inför kvällens Me and I träff. Nu är jag förberedd till max. Ska bli supertrevligt. Hoppas bara att vi får plats. Verkar bli ett stort gäng. Kommer lite nära och kära, även lite nya bekanta. Nej, nu måste jag väcka Helmina annars kommer hon aldrig att somna ikväll.

Inga kommentarer: