onsdag 23 februari 2011

Beslutsångest

Mats mötte en granne imorse som sa att det stått -31 på deras termometer. Tyckte det var jäkligt kallt när jag gick ut med Rasmus för ett tag sedan. Det är ju sjukt, -31 grader. Helmina somnade så gott i vagnen i alla fall. Det hade jag också gjort om jag låg insvept som en liten puppa. Sitter och överväger om jag ska åka in till öppna förskolan idag. Det var länge sen jag var där en onsdag och träffade föräldragruppen. Men samtidigt hade jag bestämt mig för att ha en hemmamysdag. Ska kanske försöka vila på saken en stund.

Hade tänkt att åka till Karin och Alice imorgon men tågen strular så det blir nog att vänta några dagar till. Har ingen lust att bli fast på ett tåg i flera timmar eller bli stående utomhus. Så tråkigt, har verkligen längtat efter dem.

2 kommentarer:

Foorden sa...

Hej! Öppna förskolan är stängd hela veckan p.g.a sportlovet så det är bara att vara inne i värmen och mysa... Kram

Änglamamma sa...

Den är öppen i Strängnäs.