torsdag 10 mars 2011

Utvecklas fort

Helminas nya grej är att dra allt till sin mun. Hon tar tag i allt hon får tag i och drar det till munnen. Tiden går så himla fort. Det är helt sjukt så fort barn utvecklas. Hon pratar en massa men vi förstår henne inte riktigt ännu. Men jag tror att hon säger att hon är rätt så nöjd och att mamma sjunger Blinka lilla stjärna jättefint.

Nu håller jag på att ladda inför spinningen. Känner mig inget vidare motiverad. Har ont i foten efter Stockholmsbesöket igår. Men jag ska linda den så hårt att jag får blodstopp och inte känner något. Sen så ska jag trampa utav bara den. Sen kommer jag känna mig sjukt bra efteråt.

2 kommentarer:

Mahatma sa...

Duktig du är! Synd att du inte är kvar på Hälsoskaparna då kunde vi peppa och motivera varandra.

Robine sa...

HEja heja heja!!! :D