fredag 4 mars 2011

Bad






Idag tog jag och mamma med oss Casper och Helmina på familjebad. Det var jättemysigt. Casper hade så mycket att titta på så man fick knappt kontakt med honom. Helmina bara myste i sin ring. Det var verkligen inte sista gången vi gjorde det.

Thai take-away från Åker blev det idag. Det är väl enda gången man åker dit. Jag säger som Mats - när man åker in i Åker dör man lite grann inombords. Nu har mina älsklingar somnat i soffan. Blir alldeles varm när jag ser dem ligga där. De är så fina. Jag har fått min nya Mama tidning som jag ska sätta mig och läsa.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej Anna!
Vilken liten sötnos hon är, så rund och gosig och fin! Jag hoppas att ni har det bra.

Jag har en fråga som jag hoppas att du vill hjälpa mig med. Det är ang. en mamma som mist ett barn och som nu letar efter en bra barnmorska. Hon bor ganska nära Mariefred och jag minns att du var nöjd med din barnmorska som du gick hos du väntade Helmina. Så nu undrar jag om du gick på MVC i Mariefred eller om det var i Strängnäs och vad din bm hette? Du får gärna maila mig privat på sodermanland@spadbarnsfonden.se eller linsingen@hotmail.com. Det vore jättesnällt.
Kram, Lina (Spädbarnsfonden)