söndag 6 mars 2011

På gång igen

Det känns att det var länge sedan jag var på spinning efter dagens pass. Har sjukt ont i rumpan och foglossningen gjorde sig påmind. Blev nog lika röd som en brandbil men så skönt det kändes efteråt. Jag har gjort slut med Hälsoskaparna och börjat på Skoj på hoj istället. De kör bara spinning tre dagar i veckan. Men jag ska köra två dagar i veckan. Känns skönt att man är på banan igen.

Mats var själv hemma med Helmina för första gången och de hade myst och sjungit. Mats hade tagit fram den vita barnkammarboken som vi köpt på loppis för tio kronor idag (tack för tipset Natta). Där hittade han sånger som han sjöng för henne. Synd att jag missade det. Han är en underbar pappa till vår lilla tjej.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Spinning är sååå underbart! Jag kan rekommendera dig att spinna för denna tjej http://jessicaclaren.com/wordpress/
om du nån gång är i Sthlm och känner dig tränigssugen. Hon är en underbar människa som har ett fantastiskt engagemang och grymma pass =) Lycka till med den fortsatta träningen! Själv sitter jag i sadeln ikväll ;-)
/Linda

Änglamamma sa...

Tack för tipset.