torsdag 17 mars 2011

Bara vår




För några timmar sen hade jag en miljon saker att skriva om och nu så står det helt still. Kanske för att jag inte hade någon dator då. Men nu har brorsan lagat den och självklart kommer jag inte ihåg något. Kan i alla fall bjuda på några kort på min vackra tjej som brorsan har tagit.


Tänk att den 23 december när vi fick komma hem från BB så ändrades allt här hemma. En till liten person skulle bo med oss. Denna underbara lilla tjej. Nu är hon snart tre månader och ska döpas. Tiden går så himla fort. Hon har börjat greppa saker och drar dem till munnen. Tycker hon utvecklas från dag till dag. Det är verkligen underbart att få vara mamma till denna fina tjej.


Häromkvällen när Helmina somnat satt jag och Mats med hakorna lutade mot hennes säng och bara tittade på henne. Vi sade -Tänk att vi fått en sådan underbar liten tjej. Vi kunde inte sluta titta på denna ljuvliga lilla tjej som bara är vår. Vårt lilla kärleksbarn. Vi är så lyckligt lottade som fått ett friskt och välmående barn.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hon är underbar! Lyckliga ni =)
/Linda

Anonym sa...

Men vad söööt hon är!:-) Kinderna är helt underbara. Så gosig. Kram, Lina R