torsdag 31 mars 2011

Bumbo i garderoben


Igår åkte jag, Cathrine och Elle till Eskilstuna för att se Hur många lingon finns det i världen. Vilken mysig film. Blev så sugen på att gå och se deras uppsättning av Elvis. Det var lite jobbigt att vara utan Helmina lite mer än fyra timmar. När filmen var slut så ville jag bara hem fort.

Idag är Mats kvar i Stockholm efter jobbet och kommer hem sent. Så jag och Helmina kan ta igen tiden vi förlorade igår kväll. Med en massa pusskalas. Det går ut på att jag förvarnar henne och säger pusskalas. Sen överöser jag henne med pussar vare sig hon vill eller inte.

Helmina satt för första gången i en Bumbo idag. De hade en på öppna förskolan i Mariefred. Måste verkligen skaffa en sådan. Hon var så nöjd. Är det någon som har en liggandes i garderoben så är jag villig att köpa den. Känns så onödigt att köpa ny eftersom hon kommer använda den så kort tid.

Inga kommentarer: