måndag 7 mars 2011

Ont i rumpan



Har sjukt ont i rumpan idag efter spinningen igår. Hoppas bara att det hinner lägga sig tills torsdag när det är dags igen. Ringde läkaren idag för att få en tid. Har så ont i foten. Jag trampade i en grop sommaren 2009 och det har aldrig blivit bra. Klarar därför inte att stå upp och cykla men sitta ned går bra. Hon på vårdcentralen sa att jag skulle låta bli spinning tills läkaren kollat på foten. Men jag fick en tid först om tre veckor. Jag kan ju faktiskt hålla mig till att bara sitta och cykla. Det vet ju inte hon om.

Som vanligt blev det inte mycket till mysdag hemma idag. Jag och Sara möttes på Anna på torget för en fika. Helmina sov som vanligt. Men Simone var vaken och på toppenhumör. Hon käkade ankhuvud. När Tesse kom med Viggo så tävlade de om vem som åt mest majskrokar. Viggo vann, han käkade upp alla. Tror Simone föredrog ankhuvud.

Ikväll får man ju inte missa det nya programmet -En unge i minuten. Kommer att sitta och gråta så fort ett barn föds. Jag gråter med föräldrarna av glädje. Mats kommer nog skratta åt mig. Jag har blivit så himla blödig. Gråter för ingenting.

Inga kommentarer: