tisdag 2 februari 2010

Saknar min Mats





Saknar min Mats jättemycket. Han är på Kick-off med jobbet idag. De har åkt till Sandhamn och har det bra. Det är inte ofta vi är ifrån varandra och det känns verkligen. Tur att jag har Rasse basse.

Har varit en seg dag tills jag hämtade Vilde på dagis. Det var så roligt att göra det för han blev så glad. Vi har lekt, bakat brownies (receptet finns på min http://lilladrom.blogspot.com) och myst. När Jimmy kom och hämtade honom efter sju ville han inte följa med, jag fick bära ut honom i hallen. Synd att inte Mats eller Pats som han också heter var hemma. Det var någon som saknade sin lekfarbror.

Nu har jag precis gått en runda med Rasse och snart ska jag slänga mig i soffan. Har fortfarande sjukt ont mellan benen från gårdagens spinning. Kul om vi kan vara ett gäng som kör på måndagar.

Just det, vi fick även ett blomsterbud idag. Så fin tulpanbukett från mitt jobb.

Den här fina bilden har Vilde tagit.

2 kommentarer:

Annica sa...

har på min blogg försökt svara på din fråga om hur jag får till länkarna..du hittar den vid din kommentar,hör av dig om jag förklarat mig dåligt så försöker jag igen:)

Jessica sa...

Haha, ja han är en riktig paparatzi den där Vilde :-). Tack snälla för att du ställer upp för oss och lillen. Du är en klippa :-)