onsdag 17 februari 2010

Äntligen

Snö, snö, snö -ska det aldrig sluta snöa? Varför kan inte solen kika fram? Man blir så mycket piggare av det. Vill ha vår, vill att tiden ska gå snabbt. Vill bli gravid och tiden kan springa iväg så att vi kan få vårt efterlängtade barn. Varför ska allt kännas så hopplöst? Vad har vi gjort för fel?

Snart så ska jag och Mats iväg och träna, ÄNTLIGEN. Efter en och en halv vecka så ska jag träna. Men jag måste ta det lugnt. Har även bokat in ett spinningpass imorgon. Tjejligan ska spinna tillsammans, det är så kul att vi är några tjejer som tränar ihop.

Jag måste även säga att jag har världens bästa man idag. Jag säger idag för vissa dagar kanske man är lite sur för att han inte dammsugit eller nåt. Då kanske han bara är en jättebra man, just den dagen. När jag kom hem kollade jag min mail och hade fått ett jättegulligt mail av honom. Han skrev till sin allra käraste lilla hustru, jag då. Massa fina saker stog det. Jag blev alldeles varm inombords. Nu längtar jag tills han kommer hem så jag kan pussa honom.

Inga kommentarer: