torsdag 25 februari 2010

Bokrean

Idag ska jag inviga mina nya spinningskor. Känner mig både laddad och rädd för att köra en timme. Men man vill ju inte vara sämst så man ger ju inte upp.

Sitter och väntar på låssmeden som ska komma för att öppna vårt förråd. Har inte kunnat komma in där på flera veckor. Jag ringde NCC och de skulle höra av sig, men vi har inte hört något. Så träffade Mats vår granne idag som har samma problem och tydligen ska vi ta tag i det själva nu. Sedan ska vi skicka räkningen till NCC och se om de ska stå för kostnaden. Om de inte gör de så kommer en upprörd Anna att ringa dit. Så jag hoppas för deras skull att de betalar.

Idag började även bokrean och Mats ska självklart gå och titta. Jag slår vad om att han kommer hem med en massa tråkiga historiaböcker. Min man är nämligen tokig i böcker. Speciellt gammal krigshistoria och sådant jag tycker är aptråkigt. Han kan ligga i sängen innan man ska sova och läsa om något slag 1672. Men det är tur att vi är så olika. Vi kompletterar varandra perfekt.

Inga kommentarer: