tisdag 23 februari 2010



Idag har min prins varit och förgyllt min eftermiddag. Det har varit så mysigt. När Mats kom hem blev det roligare. Han fick inte äta själv utan Casper skulle mata honom.

På vägen hem från jobbet så stannade jag till i Nykvarn för att handla lite. Men hallå, vad gör alla i denna stad? Jag fick vänta på parkering i en kvart. Jag åkte runt och runt, sedan ställde jag mig och väntade. En måndag liksom, det finns ju inget där. Nykvarn måste ju ha ett av Sveriges fulaste centrum. Det finns ingen mysfaktor för fem öre. Var in till deras lilla sportaffär för att kolla efter spinningskor men det hade de inte. Inte för att jag förväntade mig det heller, men jag måste ha ett par innan torsdag för då ska vi köra en timme. Mina gympaskor är alldeles för mjuka så jag får så himla ont i fötterna.

3 kommentarer:

Jessica sa...

Intersport i Solberga i Strängnäs borde ha!

Unknown sa...

Härliga bilder!=) Hur gammal är Casper? Han är så himla söt!

Mahatma sa...

Vilken glad skit han är!