lördag 6 februari 2010

Melodifestivalen



Det känns som jag håller på att bli sjuk. Fick avboka Body pumpen idag, jag som var så laddad. Mats har varit duktig och skottat hela balkongen, han som skulle ha sovmorgon. Sen stekte han ägg till sin sjuka hustru.

Jag som ska börja jobba på måndag, hur ska detta gå? Idag ska vi på Strängnäsrevyn också. Är ju inte så kul att sitta där sjuk. Jag längtar redan tills ikväll för då är det MELODIFESTIVALEN. Varje måndag efter melodifestivalen terroriserar jag mina arbetskamrater med att diskutera bidragen. Konstigt nog verkar det som att jag är den enda som tittar.
Igår kväll zappade vi bland kanalerna och fann den otroligt roliga serien Solsidan. Mycket humor -vi skrattade gott.

1 kommentar:

Annica sa...

Melodifestivalen är bäst,sen kan jag tycka att det blivit lite väl långdraget men final måste jag alltid se:)Krya på dig..Kram