måndag 27 september 2010

Mycket att göra idag

Idag har det varit full rulle. Först blev det pensionärskörning till Strängnäs. Mormor behövde handla på Willys och ÖB. Sedan var jag på jobbet och åt lunch, gratis är gott. Har saknat salladsbordet där, så jag passade på att äta med god aptit. Efter det passade jag på att fika med ett par vänner som jag inte har träffat på väldigt länge. Så dagen har verkligen rusat iväg.

Nu sitter jag och funderar på om jag ska orka göra hemmagjord pizza eller om jag ska klämma ut risgrynsgröten ur en färdig korv. Men hemmagjord pizza går ju faktiskt väldigt fort att göra och sen är det ju så gott.

Har faktiskt inte tänkt så mycket på Mats idag heller. Men det beror nog på att jag haft dagen full med saker att göra. Brukar längta efter honom extremt mycket när jag lägger mig själv i sängen.

1 kommentar:

Mahatma sa...

Älskar gröt i korv..mums!