onsdag 29 september 2010

En vecka sedan







Idag bjöd Cathrine på en av de godaste caesarsallader jag ätit. Så nästa gång jag ska ha caesarsallad åker jag ut till Nygårds hagar. Vi var även allihop och fikade hos mormor och morfar tidigare idag. Mormor var rädd att Casper skulle gå därifrån hungrig så hon öste på vaniljsås i hans tallrik. Något han gillade skarpt.

Idag är det en vecka sedan som Mats åkte till Sydkorea. Det har gått väldigt fort faktiskt. De första dagarna var värst. Nu har jag ganska mycket inbokat så jag hoppas tiden går ännu fortare. Nu när han är borta inser jag ännu mer hur mycket jag älskar honom. Hur lyckligt lottad jag är som har en så underbar man. Kan inte tänka mig ett liv utan honom. Usch, nu får han komma hem. Vill bara ligga i hans famn och mysa.

Inga kommentarer: