söndag 19 september 2010

Första magbilden


Igår blev det lördagsmys hemma. Fick lite mattips så Mats lagade en fantastiskt god middag med tigerräkor. Jag har aldrig varit en räkmänniska men oj så gott det blev. Sedan blev det soffhäng framför filmen "300" men jag kunde inte hålla ögonen öppna. Vaknade vid halv tolv och fattade ingenting, trodde jag bara slumrat i några minuter.
Passade även på att ta en magbild. Har inte så många. När Alfons låg i magen så tog vi en bild nästan varje vecka. Nu har vi nästan bara denna. Snart ska vi åka och rösta. Är så less på allt valprat. Folk ska försöka vända en hit eller dit. Låt var och en rösta på vad de vill och skit i andra.

2 kommentarer:

Annica sa...

Hej..Jag har länkat till dig i min blogg,hoppas det är okej annars tar jag bort länken..(och du behöver inte känna dig skyldig att skicka vidare)hoppas allt är bra med er..Kramar

Sofia sa...

Fina magen! =)