onsdag 1 september 2010

Flera liv

Jag tror att myggorna som har kommit nu har flera liv. Har slagit ihjäl två efter varandra och när jag ska ta i dem så flyger de iväg. Hur är det möjligt? Nu har en av dem tagit plats under skrivbordet för att gå lös på mina smaskiga fötter. Myggorna gillar verkligen mina fötter. Det är väl det där blodförtunnande jag äter som gör mig extra smaskig.

Idag så kommer Karin, Victor och Alice hem från en veckas semester på spa-hotell utomlands. Ska bli spännande att höra hur de haft det. Vill också åka iväg men jag klarar inte att sitta stilla så länge på grund av foglossningen, så det är bara att glömma. Vi firar ju 1-årig bröllopsdag på söndag. Hade varit så mysigt att bara åka iväg på en weekend. Men vi har blivit bortbjudna på lördag. Vi får mysa på söndag istället.

Inga kommentarer: