fredag 10 oktober 2014

Mitt nya liv

Känner mig så otroligt glad idag. Fick godkänt på en uppgift jag skickade in igår. Mötet igår gick jättebra. Från och med idag startar jag mitt nya liv. Har satt upp mål som min nya personliga tränare på Skyes gym ska hjälpa mig att nå. Det är egentligen bara jag som kan fixa det, men behöver verkligen denna hjälp för att göra det. 

Har fått ett strikt kostschema som jag ska följa i ett par veckor. Har köpt min första burk proteinpulver någonsin. Har kokat råris för första gången. Det kan jag verkligen tipsa om. Är jättegott, lite risottokänsla. Man kan ha i lite buljong ifall man vill ha mer smak bara. Dock tar det 40-45 minuter, så man får ha lite framförhållning. 

På måndag kör träningen igång på allvar. Känner mig galet motiverad och hoppas att jag kommer att fortsätta med det. Känns verkligen skönt att ha en personlig tränare som jag kan lita på och som pushar mig. Jag var så nervös igår så att jag började grina igår när jag träffade honom. Tror att det bara släppte, man öppnar sig och delar saker om sig själv som man inte gjort för någon. Det blir en enorm press och det var så skönt att få ut det, så viktigt att vi kör med öppna kort.

Till alla nära och kära vill jag bara säga: Ni får absolut inte fresta mig med något. Kommer jag till er så behöver jag ingenting, en kopp kaffe tackar jag dock inte nej till. Jag har ett kostschema som jag följer och får i mig allt jag behöver, inte ens ta en liten smula utöver det. Min mormor borde verkligen läsa detta, för hon kan inte släppa ut någon från hemmet utan att ha bjudit på något. Sist så behöver jag ert stöd. 

Inga kommentarer: