söndag 26 oktober 2014

Helgen

Då var denna helg över och imorgon väntar en ny vecka. Tack och lov har jag inga lektioner på två dagar, så jag ska försöka plugga en hel del. Under helgen har jag mest varit inne med min dunderförkylning och målat. Hoppas verkligen att förkylningen ska ge sig nu. Blev i alla fall väldigt nöjd med målningsresultatet. Fredrika var väldigt nöjd med att dockhuset flyttade in i hennes rum. Hon klargjorde många gånger att det var hennes nu, lilla skruttan.

Vi hann även med nästan tre timmar i skogen under söndagsförmiddagen. Det var så skönt och nu har vi svamp i frysen så att vi klarar oss till nästa år.

Vill så gärna komma igång med träningen nu. Jag är lite frustrerad över att bli sjuk så här i början av min start, men det var tydligen vanligt fick jag höra. Jag får knapra vidare på min ingefära och hoppas att förkylningen går över fort.

Inga kommentarer: