söndag 11 november 2012

Vera 2 år

Idag har vi grattat söta Vera som fyller 2 år. Det blev kalas med korv och fiskdamm. Helmina älskar fiskdamm och skrattade högt när hon fick en påse. Det skulle lika gärna kunnat vara tomma påsar, det roligaste var att fiska. Jag hoppas att vi kan leka med Vera snart igen. Helmina ville inte åka när det var dags och Vera ville inte att Helmina skulle åka heller. Men vi var tvungna eftersom jag skulle hinna hem och amma för att dra vidare på gympan.
Nu har jag precis ätit omelett, tonfisk och sallad till middag. Var ett riktigt bra pass idag. Märks att jag redan börjar få upp konditionen och styrkan. Orkar göra flera armhävningar nu, fast jag slickar ju inte precis golvet som instruktören. Men fortsätter jag så här så kanske jag också kan slicka golvet när jag gör armhävningar. Lite jobbigt är det att jag inte kan hoppa. Då håller jag på att kissa på mig. Måste öva mer på att knipa, det behövs verkligen efter att man fött barn. Nu blir det Solsidan och sedan sängen.

Inga kommentarer: