söndag 11 november 2012

Tankar

Jag är supertrött men kan inte sova. Ligger och tänker på min lilla fina familj. Är så fruktansvärt tacksam över våra fina och välmående tjejer. Helmina är så duktig och jag är så himla stolt över henne.

Det är så sjukt allt man varit med om. Bara jag tänker på pappa så tåras mina ögon och jag får en klump i magen. Sedan tänker jag på Helmina och Fredrika, då blir jag alldeles varm och lycklig. Önskar så att han fick se mina flickor.

Häromdagen gick vi förbi en truckliknande grej som pappa brukade köra på jobbet. Helmina pekade och sa traktor. Fick genast upp en bild i huvudet, hur pappa sitter och kör den. Helmina ropar morfar och vill dit. Tårarna började rinna för att jag lika fort insåg att hon aldrig kommer att ropa efter sin morfar.
Published with Blogger-droid v2.0.9

Inga kommentarer: