onsdag 28 november 2012

God natt


Nu är jag helt slut. Men åh, så roligt det är att fixa homeparties. Är det något fel på mig? Nu har jag redan börjat att planera in nästa. Tror att det bara blir lite grannar då. Blev superbra att bjuda på scones, det var uppskattat.

Det var även roligt att träffa en mamma från föräldragruppen. Vi ses aldrig längre. Hon ska få barn snart. Så jag hoppas att våra tjejer kan leka lite mer då. Helmina och hennes Filippa är födda på samma dag, så de träffades redan på BB.

Nej, nu måste jag sova. Det är en dag imorgon också.
Published with Blogger-droid v2.0.9

3 kommentarer:

Sandra sa...

Jag kan låtsas att vara en av dina grannar då för jag vill jätte gärna komma:)

Änglamamma sa...

Det är klart att du får komma:-) .

Unknown sa...

Hej och tack för igår! :) ja, det var verkligen skoj att ses och få träffa dina söta tjejer. Vi måste absolut ta oss lite lektid nu när jag också snart blir ledig :) kram Emma!