måndag 19 november 2012

Öppna och biblioteket


Sådan storasyster sådan lillasyster. Båda verka gilla att ha goingen över ansiktet. Dock är Fredrika inte lika bra på att vila som sin storasyster. Idag tänkte jag att jag skulle vila  med dem, men Fredrika har andra planer tydligen.

Vi har varit på öppna förskolan. Var väldigt lugnt och skönt där idag. Sedan följde vi med Johanna, Svea och Ebba på föräldragrupp. Den var på biblioteket idag. Så vi passade på att låna hem två böcker och en film. Ska försöka gå dit oftare, är ju supermysigt.

Angående föräldragruppen så får jag inte gå i den, lite tråkigt, detta pga att jag har min bvc i en annan stad och de hade redan jättemånga medlemmar i gruppen . Men jag funderar på att eventuellt byta hit. Eftersom bvc har blivit bättre här och det blir smidigare. Fast jag tycker så mycket om vår bvc-sköterska. Jag får se hur jag gör.
Published with Blogger-droid v2.0.9

Inga kommentarer: