tisdag 13 november 2012

Bra resultat

Skulle bara vilja lägga mig och sova. Är så fruktansvärt trött. Men jag måste duscha eftersom jag varit på gympan och svettats. Var även duktig och gick in till öppna förskolan idag. Jag och en vän tänkte även börja simma varannan vecka eller nåt.

Hade invägning i måndags och vågen visade ett mycket bättre resultat än vad jag trodde, -2,2 kg. Så nu har jag gått ner 7,3 kg sedan jag och Julia startade vår tävling. Nu har jag 6,7 kg kvar till nyår. Det är mitt första mål. Sedan ska jag lägga upp ett nytt.

Hade två kämpiga veckor, förra veckan och den innan. Kände att jag var i en svacka och funderade på att gå till min kurator. Har fortfarande inte tagit tag i det. Ibland önskar jag att det fanns fler timmar på ett dygn. Nu måste jag verkligen hoppa in i duschen.
Published with Blogger-droid v2.0.9

Inga kommentarer: